söndag 25 juli 2010

Ett problem



Det finns en sak jag inte klarar av. Det är att stå i kö. Eller, det är inga problem att stå i kö, det är ett av världens bästa system, men det finns situationer då jag skulle kunna börja gråta, helt ärligt talat, jag klarar inte av det.

Exempel är ju livsmedelsaffärer. Jag blir rent ut sagt riktigt förbannad när jag kommer till kassan och det är jättelång kö, och sedan har man folk ute på golvet som plockar upp varor istället för att beta av kön. Helt oförståeligt för mig. Det är inte okej att stå i kö i 10 minuter för att få betala sina matvaror. Sluta packa upp varor och sätt er i kassan istället!

Jag har inga problem med att stå i kö i en livsmedelsaffär när jag ser att personalen gör allt de kan för att hjälpa kunderna som vill betala, gör de inte de blir jag tokig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar