tisdag 23 november 2010

Sista minuten tjej



jag är så mycket sista minuten tjej så det finns inte. Så galet irriterande. Men ändå gör jag ingenting åt det?

Med fem dagar kvar till deadline så har jag typ inte gjort hälften? Dessutom försvinner hela lördagen då det är jobb + julfest. Söndag jobbar jag, sen ska jag till Idre och har ingen aning om vi åker söndag eller måndag. ÖÖHH... Dessutom sitter jag här och funderar på om jag orkar plugga ikväll. Haha. Jag är knäpp. Jobbar för övrigt torsdag fredag också..


Jag har alltid klarat mig. Skolan och jobb har alltid löst sig. Högskolan kanske inte löser sig själv? Dags att ändra inställning kanske och försöka göra någonting seriöst.
Det här gör jag ju ändå för att jag vill? Jag har helt självmant sökt det här och ville verkligen gå det. Eller vill fortfarande.
Jag känner mig inte nöjd försen jag har högsta betyg i alla kurser, samtidigt som jag bara skiter i de.

SÅ efter några väl tilltänkta tankar så tar jag tag i mig själv och pluggar ikväll.
punkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar