måndag 14 februari 2011

Wohoooo



skulle kunna tro att jag har dött? njaäe. Eller nästan. för en stund åtminstone.

Trodde jag hade fått ordning på tillvaron i mitt liv. började bygga upp lite i taget, men så föll det som en pannkaka, som så många gånger förut.

Uppsagd lägenhet, julstress, lägenhetsstress... flytta till färjestadstress, bo där i 7 månader stress, välja inredningstress, pluggstress. fy tusan! tänker tillbaks när jag beskrev mig själv som människa när skolan började i augusti: lugn som person.
hahahah. jag önskade mer än vad det var verklighet.

klockan är i skrivande stund 02.37. det känns bra. känns inte alls stressande att det är en morgondag imorgon som innebär jobb och innebandyträning.

jag går inte i självmordstankar, men; Skjut mig!!


annars då?
bor numera på landet, åker buss till jobbet. Man får vara glad för det lilla och det är ingen gul buss med skogar på som jag åker åtminstone. Annars rullar väl livet på, jobba, äta, sova, träna (nångång ibland). Ser frammemot att få besöka NY denna vår, annars är det inte så mycket annat jag ser frammemot. Jag tar nog dagen lite som den kommer i fortsättningen faktiskt. När det låg lappar om semester i fikarummet blev jag inte alls stressad... Kan jag bara inte få 3 veckor, typ när som helst, så är jag nöjd, tror jag.
Kan fundera på det, men beslut är ingenting jag gillar just nu.


1 kommentar:

  1. Kom till mitt jobb i sommar! Det vore fett bajs, eller nice! :D

    SvaraRadera