måndag 16 augusti 2010

Disk och kläder



Det är disk till förbannelse i mitt hem just nu. Av någon anledning har jag inte lagat/ätit mat på flera dagar här hemma, och så har jag nog tänkt att " en skål med yoghurt blir inte så mycket disk" tar det en annan dag. I morse när jag skulle äta min skål så fanns det inte en enda kvar, och då ska ni veta att jag har måååånga skålar.

Dessutom är det kläder överallt, precis överallt. Jag förstår inte hur svårt det kan vara att lägga kläderna i garderoben?! Just de, garderoben, jag har bara en garderob, och det är minst två för lite....

Ja när jag ändå är igång så lever jag på hemnet.se nu för tiden, en stoooooooor lägenhet står på önskelistan, men det är väl lika bra att sluta drömma, för det går åt helvete iallafall , - klyschigt, men så jävla sant! Om man inte byter kön då, för då verkar det ju finnas åtminstone 100 möjligheter till i livet.

LESS VAR ORDET!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar