tisdag 10 augusti 2010

Plugga



I höst ska jag plugga. Chef/ledarskap inom handel. Så sjukt spännande,ser frammemot det som ett litet barn som frammemot julafton! Idag kom det lite papper inför första träffen. Den är i början av september här i karlstad! Tills dess ska vi ha läst en bok, och jag bara väääntar tills jag får hem den och kan sätta igång!

Det enda som känns lite jobbigt är att jag tror att det är jättelätt att plugga. Jag har bara gymnasiet att jämföra med, och såhär i efterhand kändes gymnasiet väldigt lätt, trots att jag försöker tänka tillbaks till de där nätterna man satt upp till en tre-fyra på morgonen...

.....det går INTE nu, för nu har jag ett jobb att sköta också. Två hårda år, men två spännande år.

Nu kör jag!

2 kommentarer:

  1. Åh vad kul! Det är lätt att plugga om det är nåt man tycker är roligt! :D

    SvaraRadera
  2. du fixar det! partysara klarar ju allt :)

    SvaraRadera