måndag 30 augusti 2010

Normalt?



Man har ju hela sitt liv nästan hört att man MÅSTE FAKTISKT SOVA MINST ÅTTA TIMMAR VARJE NATT! När jag sover åtta timmar om natten så mår jag som ett as dagen efter. Så hädanefter blir det inge mer av det.

Idag har jag höststädat lite på jobbet. Nu när det lugnat ner sig lite med inleveranser så har man tid att plocka lite, typ ta bort cyklop, simfötter, solglasögon, ja ni förstår, men bättre sen än aldrig? De var svinkallt imorse så fram med vantar nu.

Om en vecka börjar jag skolan. Och just för tillfället känns det mest bara jobbigt faktiskt. Tre dagar ska jag umgås med nya människor, puh. Och imorgon kommer mina böcker också.

Livet känns ju inte bättre när det ligger sånna här godingar på hemnet:




nya tag imorgon!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar