söndag 5 september 2010

Imorgon



Imorgon börjar jag skolan. Egentligen är det ju ingenting speciellt, eftersom det endast är tre dagar nu, sen är det tre dagar till ungefär på två år. Sen kommer jag ju ändå bara sitta hemma i min soffa och försöka lära mig något. Vad har man för kläder på sig? Vad har man med sig? Skitjobbigt faktiskt.
Dessutom har jag inte läst ut boken heller, det ska visserligen vara klar tills på onsdag, men man vill ju hänga meeeed i snaaaacket dårå.
Vad har man för taktik när man pluggar? Hur läser man en bok? Jag tänker att jag nu läser ut hela boken först, sen läser jag den igen, och då samtidigt antecknar. Kommer läsa ihjäl mig.

Städade för övrigt lite idag på dagiset idag också:


Sjukt många påsar, med sjukt många skor, linnen, tröjor, sulor mm mm.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar