lördag 25 september 2010

Rainy


Gör inget att de regnar. Fint med helj ändå.

Igår hade jag en underbar dag på jobbet. Det var en dag när man vet varför man jobbar med det man gör liksom. Sålde nästan allt jag ville. Och lite till. Nöjd!

Igår var jag och annica ute och dansade, så himla roligt alltså! Idag har jag ingen röst, eftersom jag sitter hemma och tittat på Idol och så gärna vill vara med, så körde jag Idol på dansgolvet igår. Fick högt betyg tror jag. Men idag värker halsen, och jag inser väl någonstans att jag inte skulle hålla måttet.

Imorgon är det innebandymatch! Är riktigt riktigt less på´t, och stället mig frågande till framtiden. Innebandy är roligt, men inte som det är nu. Rätt roligt att ingen förstår min ironi heller? Verkar jag som en seriös människa elleee.

Nu väntar jag på en pojkvän och en vän. Hoppas de lagar lite lunch åt mig så kan jag plugga en sväng!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar