onsdag 15 september 2010

Skitdag

Den lediga dagen kunde varit bättre. Vid 12snåret upptäcker jag att min el inte fungerar, vilket har hänt tre gånger innan. Ringer min hyresvärd, som ska försöka få tag i en elektriker, men jag varken hör eller ser någonting efter det.
Någonstans vid 14tiden bryter jag ihop. Jag vet inte varför, kan vara för att jag är hungrig, för att jag börjar fundera på om mitt fulla kylskåp (nej jag har inte supit ner kylskåpet, Älsklingen har fyllt det med mat) skall överleva dessa timmar, kanske för att jag måste plugga och mitt batteri på datorn har dött, kanske för att allt bara gick åt helvete.
Tur man har en älskling som har lunch vid exakt rätt tillfälle så jag överlevde denna gången också.

Som om man inte var riktigt less på att bo på en arbetsplats redan så lyckades klantarslerna gräva av en elkabel!!!!! så elen kom tillbaks runt halv 5 tiden. Bra där, riktigt bra!

Sammanfattning av dagen är att jag i allafall snart har läst ut en bok samt skrivit lite om entreprenörskap. Ett steg i rätt riktning åtminstone.





en har redan somnat här hemma!

1 kommentar:

  1. ÅH LASSE!!

    Och du, uppdatera mig om älsklingen i Amöban...

    SvaraRadera