onsdag 6 oktober 2010

Grin



Varnar känsliga läsare, nu tänker jag passa på att gnälla! Andreas sa idag på jobbet:

" man får passa på att gnälla när man har chansen"


Hela dagen har gått käpprätt åt skogen. Börjar dagen med att snoza en timme... bara där brister det ju.

När vi öppnar på jobbet så är det disco i butiken? Typ fel på elen så lampor släcks och tänds om vartannat.. inte okej.

Börjar jobbet med att ta itu med en stor bunt papper med reklamationer, där vi saknar kredit, trots infaxat tre gånger. Ringa,sitta i kö,krångla,faxa om, you name it. Inte en endaste förklaring heller till varför, puuh.

Gick åt skogen med alla kunder idag med, men jag packade upp en rolig mösskartong, NOOOT.

Kommer hem och lagar middag, smakade? Inte bra.

Ibland har man, precis som man har sina bra dagar, sina dåliga dagar på jobbet, idag var en sådan, fy. Går och sover nu och lägger denna dag till historien, imorgon är allt som vanligt och då kommer jag älska mitt jobb igen! 07.30 väntar reklamationerna igen, imorgon får jag iallafall hjälp av jennsan :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar