torsdag 21 oktober 2010

Min katt



Jag har en katt som är lite speciell. Till exempel så dricker han inte vatten ur sin vattenskål, utan han går upp på bordet och stoppar ner tassen i mitt vattenglas och slickar i sig. Jämt gör han så, spelar ingen roll om jag byter hans vatten 10 gånger på en dag. Här om dagen tog han fel glas, han tog istället muggen med Te i, men det verkade gå bra det också.


För övrigt vaknade jag upp frisk idag, så fruktansvärt skönt! Lite täppt i näsan bara, men jag längtar sååå efter att få jobba imorgon! :) Men skönt att vila idag också så jag blir helt av med den här skiten!


2 kommentarer:

  1. Hahaha. Min kompis katt dricker inte heller ut vattenskålen. Han ska ha rinnande i kranen, eller ur ett glas. Tipp-ex dricker gärna ur golvbrunnen i duschen! Blä!

    SvaraRadera
  2. Åååå, älskade Lasse, han är ju underbar!

    SvaraRadera