torsdag 14 oktober 2010

Löv



Längtar efter min bästa. han jobbar, och jag jobbar. jag är ledig, han är inte ledig. Så himla trisssst. Är tokless på det!

Idag hade vi ett litet straff att avtjäna på jobbet, Städa lagret! Dock ser jag inte det som något straff, haha :) Jag älskar att städa lagret, blev så fint! Nu håller vi tummarna att ingen stökar ner....
Men i och för sig stod en Londonresa som pris i tävlingen, men vi höll inte riktigt måttet, så vi fick städa istället, men som sagt, inte fy skam de heller!

Ska försöka sova tidigt ikväll, det är kamp varje morgon att komma ur sängen, och jag är så himla less på det, får bli en sväng till SATS imorgon innan jobbet. Har seriepremiär på söndag och jag har inte tränat på tre veckor. BRAVO! Gör säkert ingen skillnad, men det känns lite bättre i psyket.

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar