onsdag 20 oktober 2010

Mycket nu

Har hänt mycket nu, därför har jag väl varit mer död än levande här på bloggen!

Jag började räkna lite veckor och insåg att jag har varit sjuk lite mer än 5 veckor. Halsont, host, och förkyld. Denna gången tog jag åt mig vad de sa på sjukvårdsupplysningen sist jag ringde för nån månad sen " Det är helt normalt att vara lite småsjuk nu i dessa tider, så de går nog över". Så därför har jag inte sökt någon vård, utan druckit massa vatten, ätit apelsiner och citroner, bafucin, bisolvon, burana, ja, jag har liksom gjort allt. Sista veckan har ändå känns okej, på tillfriskning liksom, men i måndags när jag vaknade fick jag nog. Ringde sjukvårdsupplysningen och den här gången trodde de nog att de va dax att söka vård. Så jag tog mig dit och fick domen; Kraftig virusinfektion.


jo, tack. Dock såg ju halsen bra ut tydligen så jag fick med mig hostmedecin. Eller ja, fick och fick, de "glömde" skicka mitt recept, så jag var ju tvungen att besöka dem igår också, men då var ju min läkare inte där, så då tyckte de att jag skulle träffa en ny läkare, men damen i receptionen tyckte att jag såg väldigt hängig ut, så hon fixade de på något annat sätt. Så efter många om och men fick jag tillslut med hostmedecin...

Kan ju tillägga att något AS har försökt göra inbrott på bilen också. Tack för det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar