fredag 1 oktober 2010

Sjukdom och längtan


Halsen har ömmat över en vecka nu. Jag har ätit citroner,apelsiner och jag har druckit litervis med vatten, varje dag. Har ätit burana eller vad det nu heter och bafucin. Nu har jag även börjat hosta. Någon läkarkunnig bloggläsare? Ska jag uppsöka vård? Sist jag hade ont i halsen och ringde sjukvårdsupplysningen efter fyra dagar, så tyckte hon att det var ju sådana "tider" nu och många hade faktiskt ont i halsen. Det hjälpte inte mig då, och inte nu heller.

Kanske överlever jag heljen, och har då ledig dag på måndag, då kan jag vila!!

Sitter här och längtar tillbaks lite också.. Exakt för ett år sedan var vi på kreta, och jag vill tillbaks! Kanske inte just dit, eller jo det vill jag!! Frukost på balkongen, sol och mys hela dagarna! God mat och vin på kvällarna! Drömma får man, för någon resa blir det inte nu inte! =(

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar